wtorek, 2 lipca 2013

Powrót do MSP?

                             Witam was moi kochani!

Na pewno zauwacie, że dawno napisałam ostatnią notkę.. Aż 9 miesięcy temu!

Tak wiem. Wtedy postanowiłam odejść z MSP. I nawet nic nie napisałam, że odchodzę.
Ale kiedy tak sobie weszłam na MovieStarPlanet, to tak trochę zrobiło mi się żal tej gry...
I tak zaczęłam wspominać jak to było na MSP i jakich wspaniałych ludzi poznałam! Niektórzy niestety odeszli z tej gry, z bardzo wysokimi levelami. Niektórzy moi przyjaciele nadal grają i zarabiają fame i StarCoins, niektórzy nadal ze mną piszą i dotrzymują kontakt, z tego powodu jestem bardzo zadowolona :). Przez ten tydzień zastanawiałam się czy powrócić, czy nie, ale stwierdziłam, jak narazie, że będę grała :). Przez ten tydzień czasu udało mi się uzbierać poniżej 30.000 fame, ale to wcale nie jest tak dużo jak się wam wydaje. Niewiele osób z własnej woli oglądało moje filmiki - za to im bardzo dziękuję!
Z wieloma osobami wymieniałam się oglądaniem filmów, i dlatego zarobiłam tyle fame. Poznałam nowych znajomych, którzy też wydają się mili i bardzo przyjaźni.

Przez moją nieobecność tyle się zmieniło... Wygląd na MSP i doszły Projekty oraz Fame Boster, o których opiszę w następnych notkach. Te nowe pomysły nawet są ciekawe, więc od razu robiłam projekty ;3.


Muszę się z wami już pożegnać w tym poście. Myślę, że nadal będziecie mnie akceptować tak samo jak wcześniej (o ile byliście na tym blogu 9 miesięcy temu :)). Paa kochani!

Brak komentarzy: