piątek, 24 sierpnia 2012

Wyniki konkursu na looks!

Cześć! Wiem, że ostatni dawno nie pisałam na tym blogu i nie grałam w MSP, ale to dlatego, że nie miałam czasu. Nie chcę odchodzić z tego bloga i stracić tych, którzy często wchodzili i czatowali na tym blogu. Przepraszam was mocno i będę się starać częściej pisać notki i robić częściej konkursy.

No a teraz przejdźmy do tematu. Po długo oczekiwanych wynikach, nazbierało się 29 głosów! Jestem zaskoczona tym wynikiem. Poniżej przedstawiam zwycięzców i nagrody.

I miejsce - moniczka12345 - 500$
II miejsce - didlinka2000 - 400$
III miejsce - ZnT - 300$

Żeby nie było, że ja sobie tak wybrałam, to pokażę wam wyniki waszych głosów.

 


Gratulacje dla was! Ci którzy nie wygrali nagrody, nie martwcie się, będą jeszcze inne konkursy.

Tutaj widzicie looks zwycięzców.

moniczka12345
  

didlnika2000
 

ZnT


UWAGA! Żeby dostać nagrodę musisz się zgłosić pod tym postem w ciągu tygodnia.
Również musisz być obserwatorem bloga KLIK

1 komentarz:

Nanamu *__* pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.